Kembara Sufi IX

30/7/2011  21.30pm
Salam w b t

Memandangkan mlm kelmarin saya ad menghadiri konsert Kembara Sufi IX , so secara official ari ni saya ingin menceritakan tntg pengalaman sepanjang mlm tu (Konsert Kembara Sufi IX & kegiatn mlm tu). Kembara sufi ni adalh salah satu event bawah kendalian Rakan Masjid (RM) melalui Ramadhan Discovery.


Antara sahabat yg datang...ak la ambik gambar ni....hahahaha

Spanjg persembahan mlm tu, saya tertarik dgn kate2 salah sorg kump nasyeed Noweseeheart (x ingat la sapa nama die)....iaitu: "cinta ini memerlukan keihlasan, kejujuran, dan kesetiaan" tp sebenarnya saya x beberape stuju dgn kate2 tu ....ia patut ditambah dgn "berpandukan al Quran & Al sunnah" di belakang ayat tu...baru la betul....tp performance diorg agak excellence la jugak...bab kate gengter "gua terhibur dgn persembahan korg,  gud job NOWSEEHEART!!!"...hahahaha

Selain tu saya juga tertarik dgn kate2 Imam Muda Asyraf iaitu: "kasih sayang tuhan kekal abadi, kasih sayang manusia mati" mendalam betul kate2 tu...so korg fikir2 kan lah ..sebenarnya, salah satu sebb saya pg ke konsert kembara sufi ni pun, sbb salah sorang kawan ad jadi host (pengerusi majlis bg Kembara Sufi IX), walaupun ad sikit2 tersilap kate (biasa la baru2 jadi host ni)....tp ok jugak la performance ko (serius ni, bukan nak pujuk ni), tp bukan salah ko pun kan, salah CnP....hehehehe

Slepas kembara sufi, kitorg (ak , pehe zaini, alif adli, zulkhairi, zul farhan dll) prgi makan mlm kat kedai tasik ap entah (ak x ingat la)....terima kasih la kpd zulkhairi (abg handsome...sorry la zul, bukan nak perli ni....just nak puji....hehehehe) sebb tumpgkan ak pg makan...disbbkan terlampau kenyang, so ak terus tertido dgn nyeyaknyer (sampai jer kat bilik)....hehehe

Sebenarnyer salah satu sbb saya buat blog ni pun sbb nak larikan diri drp addicted dgn game....so , saya rase menjadi la jugak dgn care ni, dah berhari2 saya x sentuh game...tak kire la cityville, need for speed, Digimon, Yu-Gi-Oh, PES 2011, Red Alert, ( DOTA???) saya x main dota la bro, AION camne pulak??( sorry, saya dah lame quit game tu la, SERIUS NI x de main2)....so kpd yg masih main game, (main game tu boleh tp jangan la berlebih2)...korg kene la cari cara2 nak larikan diri dr game tu (jangan la addicted sangat...hehehehe)......hahaha

P/s: komp ak rosak, so x boleh nak post selalu la...ni pun gune komp orang

0 comments: