Blog's Renovate ("Don't blame others but blame ourselves first")

28/7/2011 22.57pm
Salam  w b t

"Don't blame others but blame ourselves first"...blog ni ad baik & buruknye, ad penawar, ad racunnya....ak ni pun manusia biasa jer...x trlepas dr kesilapan dn kebodohan....lu olang pun ap kurangnyer...mgkin ad org yg sakit hati dgn blog ni....tp ad jugak yg gembira dgn blog ni....hahahaha...anyways, thanks to anyone that still support this blog....

Today,  i just realize something...so based on what just happened on this blog (dah jadi tempat gaduh lak dah), so beberape inisiatif telah diambil : 

  • x de la gua2 lepas ni
  • x de lg kutuk2 org dlm blog ni (sikit2 ad la)
  •  jika x puas hati (berasa hati) dgn statement, boleh la comment or bgtau melalui gtalk, or by facebook(boleh tengok kat profile)
  • kalu ad salah aje...jgn segan silu bgtau ye....kadang2 saya x perasan/sempat nak cek ejaan (bgtau melalui gtalk or email kalu boleh)
  • Renovate semua post sebelum ni

awal2 dah bgtau ni...sebelum tu, saya nak mintak maaf atas statement yg sebelum ni...betul saya yg salah ...kutuk orang tu boleh, tp saya bg hint yg boleh diteka...so kpd yg dah kene saya mintak maaf la ye...ala saya tau sape yg dah kene....yg kene pun 4 org jer (x boleh bgtau la sape die)...but saya rase, lg ramai yg perasan saya kutuk die (sbb diorg buat bende tu jugak)...hehehehe

P/s : susah nak puaskan hati semua pihak...kadg2 diri kita sendiri tergugat

0 comments: