Tournament Bowling 2 Year 1 Sem

13/9/2011  1.35am
Salam w b t


Selepas menduduki Exam CAED pada paginya...Pada sebelah malamnya kita orang ada menganjurkan Tournament Bowling 2 Year 1 Sem di Ipoh Perade. Walaupun tak semeriah seperti sebelum ini, tapi kita orang agak gembira kerana ini dapat merapatkan hubungan silaturahim antara kita orang. Dulu, tak kenal sangat, tapi sekarang dah kenal, siap boleh ingat name penuh lagi....hahahahaha

Tournament kali ini, tak ada perempuan yang join...tambahan pula bilangan peserta yang join, kurang daripada yang sebelum ini...sebenarnya ramai, tapi ada diantara kitaorang yang datang lambat....Tournament kali ini seperti biasa dianjurkan oleh Khairul Hanif (takkan la dia yang sponser...banyak betul duit dia...hahahah)

Aku, Razi, Zakwan, Azman, Haziq datang sekali...kita orang tiba di Ipoh Perade lebih kurang kul 7 petang...Memandangkan Tournament start kul 8.30 malam, so bende pertama yang kita orang buat ialah .....apa lagi makan la...kita orang makan di Kenny Rogers Roasters di sana.

Jom layan gambar kita orang makan

Razi, Azman, Haziq, Zakwan

kiat orang makan ni la


berborak-borak sebelum makanan siap

sedap nyum-nyum

Tapi yang sedihnya, tournament kali ini group aku kalah..huhuhuhu...sem lepas dapat no. 3....kali ini aku punya lontaran boleh dikatakan EPIK FAIL!!! hahahaha...sorry guys

Layan gambar masa main bowling lak...

aku segroup dengan Hassani, chaom, dan pali 



Hahahaha ...EPIK FAIL!!! (Aku punya yang Huruf "W")

2 comments:

  1. Khairul said...:

    takpe juwe, sem depan insyaAllah ada lagi :D next time ak ajak prmpuan plak. haha

  1. hahahaha....kalu ada perempuan lagi aku segan