Makan KFC

12/9/2011  4.41pm
Salam w b t

Hari ini last paper aku, paper Computer Aided Engineering Design (CAED), lepas je habis paper aku terus balik bilik, dan terus menerkam game kesukaan aku Aion The Tower of Eternity....rindu beb dah berbulan-bulan ak x sentuh game tu....dah 4 bulan dah tak sentuh game tu...bila tengok je orang main game tu, rase nak main jugak...tapi disebabkan ada tugas yang harus dipikul so terpakse la tangguh niat tu....hahahaha

Hari ni aku kene pargi bengkel motor, nak baiki motor kawan ak yang ak rosakkan...bukan sengaja la bro....time nak pergi kedai tu, ak terserempak dengan geng-geng rumah Ayen Raifs....diorang ajak aku makan KFC skali dengan diorang...so apa lagi ak terima la ajakan tu... tapi aku datang lambat sikit sebab nak repair moto ni..

Aku ingatkan sikit je yang pergi makan KFC, rupa-rupanya hampir kesemua housamate Ayen join....yang tak pergi Farhan zammeri dan Nazrul.

Ni gambar kita orang lepas makan KFC

Zul, Juwe Magic, Aku, Ayen, Pok-ka ,Pek

Juwe Magic, Zhaf, Ayen, Pok-ka, Pek , Zul

Agenda malam ni, Bowling Tournament kat Ipoh...

1 comments:

  1. Lanun Langit said...:

    mu ejo nama aku saloh.. Zammeri... haha.. lgpun aku sibuk nk balik dh etep time tu. huhuhu